Arhiva po godinama:

Bistrički zvukolik

međunarodno mješovito solističko natjecanje glazbenika u tri kruga, koncerti i radionice
30. 4. - 3. 5. 2015. (četvrtak, petak, subota i nedjelja)

Profil natjecatelja

Rien Međugorac

( gitara / rođ. 2006.g / 1.kat )

UŠ Franje Lučića, Velika Gorica, Hrvatska

Mentor: Igor Paro, prof.
Program

PRVI KRUG - ukupno trajanje: 2,13 min.
1. Anonimus (XVI st.): Packington's pound (0,53 min.)
2. Claude Gagnon: Les Bleues Grenouille (Žablji bluz) (1,20 min.)

DRUGI KRUG - ukupno trajanje: 4,43 min
1. John Dowland: Mistress Winter's Jump (1,20 min.)
2. Mauro Giuliani: Allegro (0,45 min.)
3. Peter Nuttall: Berceuse (2,38)

TREĆI KRUG - ukupno trajanje: 2,11 min.
1. Ivan Padovec: Poputnica ilirska (1,21 min.)
2. Ferdinando Carulli: Andantino (1,50 min.)

Rezultati natjecatelja s prethodnih natjecanja
  • 1. kat. / 3. nag. (76.00) - Mladi Padovec (Novi Marof, Hrvatska) 2014.
  • 1. kat. / 2. kr. / 2. nag. (89,766) - Bistrički zvukolik (Marija Bistrica, Hrvatska) 2014.
  • 1. kat. / 2. nag. (83,25) - Zagreb Guitar Fest (Zagreb, Hrvatska) 2015.
  • 1. kat / 2. nag. (88,75) - Mladi Padovec (Novi Marof, Hrvatska) 2015.
  • 1. kat. / 2. nag. (83,80) - HDGPP (Velika Gorica, Hrvatska) 2015.
Životopis mentora

Igor Paro
Nakon što je 1986. diplomirao klasičnu gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Darka Petrinjaka, posvećuje se ranoj glazbi, svirajući renesansne i barokne lutnje. 1988. odlazi na studij rane glazbe u Basel (Švicarska), gdje je 1993. kao prvi lutnjist iz Hrvatske na uglednoj Scholi Cantorum Basiliensis diplomirao renesansnu i baroknu lutnju u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha.

Kao solist i kao član raznh sastava za ranu glazbu nastupao je u Hrvatskoj, na Večerima rane glazbe u Sv. Donatu u Zadru, na Osorskim glazbenim večerima, u okviru Međunarodne slavističke škole u Dubrovniku, na Večerima Antuna Dobronića u Jelsi, na zagrebačkoj Sceni Amadeo, u Salonu Očić, u Atelijeru Meštrović u Zagrebu, na međunarodnim festivalima gitare The Sea & Guitars Festival u Vrsaru, Tirando u Poreču, u ciklusima koncerata u porečkoj Eufrazijani, na Međunarodnom festivalu rane glazbe u Dvigradu te na Varaždinskim baroknim večerima, sudjelujući u brojnim modernim praizvedbama hrvatske i talijanske renesansne i ranobarokne glazbene baštine.

1997. organizator je i voditelj prve Međunarodne akademije za ranu glazbu u Starom Gradu na otoku Hvaru.
Osim u Hrvatskoj i u Švicarskoj nastupao je kao solist i kao član brojnih projekata za izvedbe baroknih opera u Njemačkoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj, te u Izraelu i u Japanu.

Kao zagovornik historijski osviještenog pristupa izvođenju glazbe kontinuirano njeguje i neiscrpni repertoar pjesama uz pratnju lutnje ili gitare, od 15. do 21. stoljeća. Surađivao je s našim istaknutim pjevačima, Dunjom Vejzović, Maxom Emanuelom Cenčićem i Ivanom Lazar, te s pjesnicima i glumcima Tahirom Mujičićem, Enesom Kiševićem i Zoranom Kelavom.

2010. objavio je transkripcije prve ikad tiskane glazbe za gitaru, 6 gitarskih skladbi Alonsa Mudarre iz 1546. godine.